Een aantal jaar geleden stuurde Wander, de oprichter van Mollema creative, een berichtje naar Fire 24/7 op Twitter. Of hun YouTube banner en logo niet een make-over nodig had.

 

”Ik ben begonnen met ontwerpen, en daar is het huidige logo van Fire 24/7 uit voort gekomen. Gemaakt in Photoshop, en later uitgerold in vectoren.” Toen had Fire 24/7 nog 1000 abonnees, en een tiental video’s online.

Nu is Fire 24/7, onder een design van Wander uitgegroeid naar een merk met vele volgers en fans. Fire 24/7 heeft inmiddels 100.000 abonnees. Er is merchandise, en zelfs een heuse Fire 24/7 tent. Ook maakte een met Fire 24/7 bidon de reis naar New York. (Zie de post hieronder)

”Dit succes heeft mij gemotiveerd om door te gaan met branding en vormgeving.”

 

 

 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Een bericht gedeeld door Fire24/7 (@fire247_)


De Fire 24/7 tent